Alla inlägg under september 2008

Av Melissa - 28 september 2008 16:15

Tänkte uppdatera bloggen eftersom jag ska försöka uppdatera så ofta som möjligt :'3

Älskling kom i torsdags ^^ Helgen har varit underbar fastän vi typ inte gjort nåt, endast vare hemma, myst o.s.v Så finns typ inte så mkt & skriva, men men..

Btw, min glassgubbe är emo nu! ^w^ Kanske ta med honom/henne på den s.k "Emo-träffen" i S-vall 28 okt? x'D haha..
Men måste komma på nåt namn först! Namnförslag..?

\Onödigt inlägg, I know/ men kände mei som sagt bara tvungen & uppdatera :'>


Älskar min Sebastian ^^ <3 KYSS

Av Melissa - 26 september 2008 09:18

Wiie, Älskling kom till mei igår! ^^ *HAPPY!*
vi kollade film, myste & massa annat igår/inatt :'3

Drog på skolan idag då, han stanna hemma hos mei & sov ut ^^


Aja.. Larsa var just in & sa att vi inte har nå lektioner idag :D Fotografering kl. 10:35, sen slutar vi! ^^ Blev ingen teknnik idag heller eftersom Larsa skulle gör annat :'> Den ska i vanliga fall börja 10:15.


Sitter inne i B33, Eva sitter bakom mig & jobbar matte frivilligt. *Sjukt.*

Btw, den här datan är jättekul :'3 Den pratar, den är social! Den sa just penis till mei :)


Aja, tar 12:30 tåget hem, hemma typ 1.. *längtar*
Men kmr inte på nå mer & skriva, så slutar störa er nu :'> ciao bitches.

Av Melissa - 24 september 2008 13:29

Wiie, den här dagen har faktiskt varit lyckad jämfört med vad dom brukar vara på Boberg ^w^
Gjorde klart svenskan på skolan igår så har bara matten kvar.. Men fick byta till TE1 (Teknik 1) idag så slipper sketna IV :D *STOLT!*
Bytte till TE idag, redan efter samlingen kom Larsa in & sa att det fanns lediga platser & jag fick börja ^w^
Tydligen hade dom orientering just idag med, men eftersom jag inte visste om det slapp jag det :'3 *puh*

Fick sluta redan kl. 10:30 ^^ Tog tåget 12:30 hem efter att ha sprungit omkring i skolan & flummat :'> Skönt! ^^
Nu är det bara för mei ett jag ska klara av Boberg det här året.. Vill gå skola i S-vall, men då måste man vara inskriven där! Blä >___<'

Aja.. Sitter på farsans jobb nu, väntar på att dom är klar här så han kan skjutsa hem mei snart ^^

Saknar min Älskling D'': <3 <3

Men men.. finns väl inte så mkt mer & skriva just nu så ska sluta störa er! ^^ poess!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards