Direktlänk till inlägg 2 oktober 2008

...

Av Melissa - 2 oktober 2008 09:58

Känner mig så osäker just nu.. Känner mig nervös, rädd, orolig, oälskad. Vet inte vad det har tagit åt mig, vet inte alls varför jag känner såhär.. Önskar bara att det kunde få ett slut! Orkar inte det här... Varför ska jag hamna i depretionsperioder eller vad jag ska säga hela tiden? Utan enns någon anledning?

Visst, vissa saker har väl fått mig att må som jag gör nu, men det mesta är helt utan anledning.

Längtar verkligen tills i eftermiddag då jag ska till Älskling <3 Troligen kommer allt att kännas mycket bättre då, det brukar vara så. You always make me smile! <3 I Love You! <'33


Men orkar verkligen inte med & skriva nåt just nu, ville bara uttrycka mig lite.. Kändes bättre att få göra det..

 
 
Ingen bild

/S

2 oktober 2008 11:40

Tråkigt det, hoppas det blir bättre.. :( Jag älskar dig som kompis!

 
Ingen bild

Luggen

2 oktober 2008 13:16

Jag möter dig på sundsvall :'3 ~

 
Micke

Micke

16 oktober 2008 11:22

naaw, lät inge kul alls :( Hoppas det blir bättre !!

http://proskater.bilddagboken.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melissa - 22 oktober 2008 09:12

Har inte uppdaterat bloggen på ett tag nu.. Blir ett snabbt inlägg ^^Sebbe var hos mei i helgen, ily ^^ <3 Blir troligen att jag åker dit imorrn & är där ett tag eftersom höstlovet snart börjar :'> Osså att vi skiftar så han åker till mei n...

Av Melissa - 16 oktober 2008 10:32

Wiie, Älsklingen kommer hit imorrn :'> *Längtar*   Älskar Dig Så Otroligt Mkt, Du Är Mitt Allt <'33 ...

Av Melissa - 13 oktober 2008 09:37

Inte uppdaterat bloggen sen den 8:e nu så tänkte att det kanske vore bäst & göra det.. : > orkade inte uppdatera igår då jag kom hem så ^w^Aja, inga bilder i detta inlägg eftersom jag inte lagt in från kameran än, bilder kmr på bdb sen ^^ Kanske o...

Av Melissa - 8 oktober 2008 00:46

Two months .. Two wonderful months with you today Honey. Before I met you my life was just piss. I spent the most of the days to lay in my room and thinking of life. I hated everything around me, I hated the environment .. I hated myself. I even had ...

Av Melissa - 7 oktober 2008 23:12

Jobbigt, har gått & bleve förkyld.. -__- Vaknade i morse, var lite hes då.. Sen tog jag tåget till skolan, Eva hoppa på tåget i Erikslund & satte sig bredvid mei.. Började med att jag knappt kunde prata, & värre blev det.. Hade även förjävlig huvudvä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards