Direktlänk till inlägg 24 september 2008

TE1 :D

Av Melissa - 24 september 2008 13:29

Wiie, den här dagen har faktiskt varit lyckad jämfört med vad dom brukar vara på Boberg ^w^
Gjorde klart svenskan på skolan igår så har bara matten kvar.. Men fick byta till TE1 (Teknik 1) idag så slipper sketna IV :D *STOLT!*
Bytte till TE idag, redan efter samlingen kom Larsa in & sa att det fanns lediga platser & jag fick börja ^w^
Tydligen hade dom orientering just idag med, men eftersom jag inte visste om det slapp jag det :'3 *puh*

Fick sluta redan kl. 10:30 ^^ Tog tåget 12:30 hem efter att ha sprungit omkring i skolan & flummat :'> Skönt! ^^
Nu är det bara för mei ett jag ska klara av Boberg det här året.. Vill gå skola i S-vall, men då måste man vara inskriven där! Blä >___<'

Aja.. Sitter på farsans jobb nu, väntar på att dom är klar här så han kan skjutsa hem mei snart ^^

Saknar min Älskling D'': <3 <3

Men men.. finns väl inte så mkt mer & skriva just nu så ska sluta störa er! ^^ poess!

 
 
Cissy

Cissy

24 september 2008 14:07

Fan så kul för dej =)

http://BlackieSixx.blogg.se

 
Micke

Micke

16 oktober 2008 11:19

Jaaa, du har skaffat blogg! :D xD

http://proskater.bilddagboken.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melissa - 22 oktober 2008 09:12

Har inte uppdaterat bloggen på ett tag nu.. Blir ett snabbt inlägg ^^Sebbe var hos mei i helgen, ily ^^ <3 Blir troligen att jag åker dit imorrn & är där ett tag eftersom höstlovet snart börjar :'> Osså att vi skiftar så han åker till mei n...

Av Melissa - 16 oktober 2008 10:32

Wiie, Älsklingen kommer hit imorrn :'> *Längtar*   Älskar Dig Så Otroligt Mkt, Du Är Mitt Allt <'33 ...

Av Melissa - 13 oktober 2008 09:37

Inte uppdaterat bloggen sen den 8:e nu så tänkte att det kanske vore bäst & göra det.. : > orkade inte uppdatera igår då jag kom hem så ^w^Aja, inga bilder i detta inlägg eftersom jag inte lagt in från kameran än, bilder kmr på bdb sen ^^ Kanske o...

Av Melissa - 8 oktober 2008 00:46

Two months .. Two wonderful months with you today Honey. Before I met you my life was just piss. I spent the most of the days to lay in my room and thinking of life. I hated everything around me, I hated the environment .. I hated myself. I even had ...

Av Melissa - 7 oktober 2008 23:12

Jobbigt, har gått & bleve förkyld.. -__- Vaknade i morse, var lite hes då.. Sen tog jag tåget till skolan, Eva hoppa på tåget i Erikslund & satte sig bredvid mei.. Började med att jag knappt kunde prata, & värre blev det.. Hade även förjävlig huvudvä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards