Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Melissa - 13 oktober 2008 09:37

Inte uppdaterat bloggen sen den 8:e nu så tänkte att det kanske vore bäst & göra det.. : > orkade inte uppdatera igår då jag kom hem så ^w^

Aja, inga bilder i detta inlägg eftersom jag inte lagt in från kameran än, bilder kmr på bdb sen ^^ Kanske också lägger in nån här :'>
(xBFMV @ BDB)

Aja.. Drog till Älskling i torsdags :'> Vi drog till Ljustorp & sov där den natten.. de var ganska kul, testade Rockband för första gången med eftersom Jonte hade köpt de ^^


på fredagen åkte vi till Timrå direkt, vi drog direkt till Johannes : > Blev lite festande där på kvällen, kom massa kul folk! ^^ Tog även hål i mitt högra öra under kvällen :D Nästa gång jag är där blir det nog vänstra örat med, 1 eller 2, & kanske börja töja i högra :'> wiie! ^^  Aja, vi sov hos Johannes den natten.. Skulle egentligen hem eftersom andra skulle sova där, men Sebbe däckade i Johannes säng.. gick inte & få upp honom xD Vi som sov där då var jag, Sebbe, Jimmie, Johannes, Tomten, Hans tjej & Love tror jag :'> endast en person som blev tvungen & sova på golvet! ^^ (Love) Vi sov 4 i en säng de egentligen bara får plats 3 i så ^^


Aja.. lördagen var roligast :D då var de ju punkkonsert på Pipeline :'> Jag & Sebbe tog bussen mot stan typ 16:00 tror jag.. På bussen träffade vi 2 roliga, men läskiga saker :'o "ingen info om dessa typer finns tillgänglig." Sen kom vi till stan.. På väg till Pipeline gick det 2 punkare bakom oss.. Det visade sig att en av dom var Det, en gammal kompis till Sebbe.. osså hans kompis, "Luffarbengt" : > Dom var kul ^^

Uppe på Pipeline kom de massa annat kul folk! ^^

Aja, var massa förband först, inte så bra.. dom dög iaf : > Sen på kvällen var det dags för DLK!! :'DD

dom var mkt bättre live än i vanliga fall! ^^

Aja, såg inte klart på hela framförandet.. Av allt moshande & så hade Sebbe typ stressat upp sei så han knappt kunde andas, så i slutet satt vi ett tag utanför & lyssna.. Vi gick utett tag & tog frisk luft innan vi drog mot Navet igen : >

Vi stannade ett tag & käka lite på Street Aid ^^ Sen tog vi nattbussen 01:15 hem (: Kul folk som åkte med den bussen med (:
Sasha klev på bussen, jättefull xD Hon var överlycklig eftersom hon hade blod fulla sig! På sista konserten hade dom tydligen kastat ut stuntblod, & det missade vi >__<' Aja ^^ Hon var även sur för att hon hade tappat sin mössa x( haha ^^

På söndagen blev de mest mys :) Sen skulle morsan & farsan till stan så fick skjuts av dom hem : > & btw så skaffade vi två chinchillor i torsdags ^^ I fredags fick vi en liten bääs :D så söt! ^^ <3


Men sitter på lektion, måste sluta skriva /: Baii! ^^<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards