Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Melissa - 6 oktober 2008 10:42

Jag Saknar Dig Redan <'3

Av Melissa - 6 oktober 2008 09:21

TORSDAG:
Åkte till S-vall efter skolan (: Älskling & Jimmie mötte mei på Navet ^^ Vi gick in där även Johannes & Tunnan var.. Träffade även Vinz på Navet, trevligt trevligt! ^^
Sebbe köpte hamburgare & pommes där, gött ^w^
Efter ett tag tog tunnan en buss för & hämta en gitarr Sebbe skulle ha eftersom dom skulle iväg & repa under kvällen..

Efter att vi varit på Navet ett tag kom Tunnan tillbaka med gitarren.. Vi tog en buss till repet kl. 17:30.. Först flummade Anton & tunnan sig ett tag inan dom sate igång, lät riktigt bra ^w^

Vå åkte därifrån, hmm, tror det var kring 20:30..

Vi drog till Navet en snabbis igen.. Där träffa vi Johannes & Jimmie igen :'>

Efter det drog jag, Sebbe, Johannes & Jimmie hem till johannes i Timrå.. Blev att alla sov hos Johannes den natten ^^


FREDAG:

Kommer inte alls ihåg vilken tid vi klev upp.. Jag & Sebbe drog till stan iaf eftersom jag skulle köpa en present åt honom eftersom han fyllt 18 :'3

Vi mötte Tunnan & Fisk på Navet med ^^

Sen drog jag & Sebbe till donken & käka.. Han ville in på Carlings så det blev så.. Sen sprang vi in på Värdshuset ett tag, gick omkring & kolla lite m.m (:

Efter det tänkte jag dra & köpa presenten till honom, men kom på att affären jag skulle till troligen var stängd /: Vi drog ner till navet & tog bussen till Timrå (Johannes) igen..

Var folk där, & fler kom det.. blev lite festande ^^

Vi drog hem till Sebbe under natten.. Jimmie gick med oss eftersom han tydligen också bodde på Örnen. Vi la oss nästan direkt :'3


LÖRDAG:

Vaknade typ 13:00.. Funderade på & åka in till stan men orkade inte ^^ Affären var troligen stängd med så.. Vi tog ett varmt bad + dusch, möws :*

Sen drog vi ner till Konsum & köpte lite saker.. Vi tänkte göra wook & nudlar så.. Blev riktigt gott! ^^

Köpte även svart hårfärg (:

Vi kollade film ett tag den kvällen/natten innan vi rostade några mackor & la oss :'>


SÖNDAG:

Vi klev upp ca 14:00.. Gjorde te & kollade lite på tv (: Eftr det packade jag mina saker & vi drog till busshållsplatsen.. Jag tog 15:10-bussen in till stan.. Köpte lite pommes på Navet & drog upp till station.. Tåget kom 16:32 så blev att jag åkte hem då : < Färgade mitt hår under kvällen..

Jobbigast av allt just nu är att ni inte kan nå mig på min mob förrän tors-fre >__< På någ sätt lyckades jag glömma den hos Älsklingen så : <

 Btw, om 2 dagar har vi vare tillsammans i 2 månader :'DD <3

Aja, sitter på lektion nu så ska sluta skriva :'> baii :*



Jag Saknar Dig.. <'3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards